Skip to main content

Η Wind και η Vodafone ψάχνουν για πελάτες

Στο σταθμό του μετρό στην Ομόνοια είδα τους εκπροσώπους της Wind και της Vodafone, μοίραζαν δωρεάν καρτοκινητά νούμερα. Η μία ομάδα ήταν απέναντι από την άλλη (γιατί είναι ανταγωνιστές). Η Wind προσέγγιζε αυτούς που έμπαιναν στο μετρό ενώ η Vodafone όσους έβγαιναν. 

Πραγματικά… σε αυτό το επίπεδο βρισκόμαστε; Το 2013, στην εποχή του Ίντερνετ, οι μεγάλες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας χρειάζονται κράχτες και ντελάληδες για να βρούνε πελάτες στην Ελλάδα; Αυτό είναι μέρος της επικοινωνιακής πολιτικής και της Wind και της Vodafone; Ποιος γκουρού του Μάρκετινγκ και της επικοινωνίας το σκέφτηκε αυτό;! 

Το επόμενο βήμα, και το γράφω ως συμβουλή στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, είναι να στήσουν πάγκο στις Λαϊκές. 

Έτσι θα έχουν συνεχή παρουσία στην αγορά, σίγουρη κίνηση και πελατεία, και θα μπορέσουν να κάνουν και Brand Association, δίπλα από άλλους μικροπωλητές. 

Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας πρέπει να προσέξουν τους υπάρχοντες πελάτες, να προσφέρουν υπηρεσίες που είναι καινοτόμες και οικονομικές και να διαφοροποιήσουν τα πακέτα της καρτοκινητής. Γιατί τα πακέτα που προσφέρουν είναι πανομοιότυπα. Όταν μία εταιρεία προσφέρει μια προσφορά, η άλλη πάει και κάνει copy-paste... 

Το κοινό που πραγματικά έχει ανάγκη από 2ο νούμερο δεν είναι μεγάλο. Και συνειδητά θέλει το δεύτερο νούμερο για πολύ συγκεκριμένους λόγους. Μπορεί να μπει σε οποιοδήποτε κατάστημα κινητής τηλεφωνίας, ή ακόμη να πάει σε περίπτερό να πάρει ένα νούμερο. Δεν χρειάζεται να τον πιάσεις στα σκαλιά του μετρό. 

Με τέτοιες κινήσεις, το μόνο που καταφέρνεις είναι να δημιουργείς πλασματικά νέα νούμερα. Σε μία αγορά που έχει ανάγκη να βάλει το πελάτη μπροστά, να προσφέρει καλές υπηρεσίες και ενδιαφέρον πακέτα, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας διαλέγουν να βλέπουν τον πελάτη ως αριθμό. Ως νέα καρτοκινητή σύνδεση. 

Comments

Popular posts from this blog

Μακρυά από την Ελλάδα και τους Έλληνες

Οι Έλληνες στην Εσπερία ψάχνουν αξιοπρέπεια, ευκαιρίες - αλλά και ένα καλό μισθό.  Γελάνε και παραπονιούνται, θυμούνται τη χώρα που γεννήθηκαν με πικρία. "Τι θα έκανα τώρα στην Ελλάδα ρε Βασίλη; Άνεργος θα ήμουν" μου λέει ένας φίλος. "Στην Ελλάδα δεν υπάρχει καμία ελπίδα, 800 ευρώ μισθός;" ένας άλλος. "Εδώ υπάρχει σύστημα, οι καλοί πάνε μπροστά και τέτοια". 
Όλοι θέλουν να γυρίσουν πίσω, αργά ή γρήγορα, γιατί για πολλούς η Εσπερία είναι δεύτερη επιλογή. 
"Θα κάτσω εδώ άλλα 5-6 χρόνια να βγάλω κάποια λεφτά, μετά θα γυρίσω - θα δούμε". "Δεν μπορώ να αφήσω τη δουλειά μου τώρα, σε λίγα χρόνια θα έχω ευκαιρία προαγωγής, και τα λεφτά είναι καλά". 
Έτσι λένε
Τους λείπει ο καλός καιρός, η οικογένεια τους, οι παραλίες, οι ταβέρνες, το φρέντο. Τους λείπουν και οι καλές τιμές, "ξέρεις που έχει φτάσει ένα καλό διαμέρισμα τώρα που μιλάμε; Μισό εκ για ένα δυάρι!". 
Δεν τους λείπει όμως καθόλου η ελληνική κοινωνία! 
Τα καλά της Ελλάδας έρχονται κα…

Καινοτόμα Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα!

Θες να γίνεις νέος επιχειρηματίας; Συγχαρητήρια! Δεν χρειάζεται να σκεφτείς λύσεις σε προβλήματα και να γράψεις επιχειρηματικά πλάνα και τέτοια, δεν χρειάζεται ούτε στρατηγική να υλοποιήσεις, ούτε κάποιο σχέδιο! 
Αυτό που χρειάζεται, είναι να ξέρεις από καλό κόπυ πεϊστ. Τι επιχείρηση θες να κάνεις; Τι θέλεις να καταφέρεις; Μάλιστα! Θα βρεις τι έχουν κάνει στο εξωτερικό, θα βρεις εκεί το σύστημα πως είναι, θα μάθεις το μπούσουλα ρε παιδί μου, θα κάνεις ένα καλό κόπυ πεϊστ, καλό όμως, και θα το προσαρμόσεις και λίγο, μη καρφωθείς, δήθεν στα ελληνικά πρότυπα ( λες και υπάρχουν) και θα φτιάξεις ένα φρανκενστάιν που θα το πλασάρεις ως καινοτομία - νεωτερισμό στην Ελλάδα.
Έπειτα θα είσαι και εσύ ένας επιχειρηματίας της νέας γενιάς, νεοφυείς! Καινοτομίες και τέτοια λέμε! Προχώ πράματα..
Τι; Θα κάτσεις να ξανα-εφεύρεις τον τροχό, τη πυρίτιδα και να ανακαλύψεις την Αμερική; Βλάκας είσαι; Θα κάτσεις να αυτοσχεδιάσεις και να σκεφτείς; Θα κάτσεις να προβληματιστεις για το τι και το πως; Όχι φίλε! Άρ…

Η Ελληνική Αγορά Ακινήτων

Πόσο μακρυά είμαστε από μια οργανωμένη αγορά ακινήτων; Μιλώντας με αρκετούς μεσίτες, οι περισσότεροι δεν λένε, δεν ξέρουν, η δεν θέλουν να ξέρουν τι συμβαίνει με την αγορά ακινήτων στην Ελλάδα. Έχω καταλήξει πως ο περισσότερος κόσμος δεν έχει την παραμικρή ιδέα. Οι τιμές των σπιτιών στις εφημερίδες είναι ενδεικτικές για το τι συμβαίνει. Ένας μεσίτης την προηγούμενη εβδομάδα μου είπε "Οι ιδιοκτήτες ζητάνε ότι θέλουν, ότι τους λείπει... εσύ θα φτιάξεις την αγορά;". Και αυτό είναι, με αυτήν την ατάκα ο μεσίτης προσπάθησε να μου πουλήσει την "πραγματικότητα" και μου ζήτησε να συμβιβαστώ με τις τιμές του πελάτη του-ιδιοκτήτη. 
Προσπαθώντας να με πείσει πως αγοράζοντας ένα διαμέρισμα κάνω μια επένδυση για το μέλλον, μου έδειξε μερικά σπίτια στα Νότια Προάστια της Αττικής.
Προβολή μεγαλύτερου χάρτη

Αν δεν μπορώ να φτιάξω την αγορά ακίνητων στην Ελλάδα, μπορώ να την καταλάβω για αυτό που είναι, και να κατανοήσω πως λειτουργεί προς το συμφέρον μου.
Η Αλήθεια είναι πως εάν δεν ε…