Skip to main content

INTERNET POLITICAL COMMUNICATIONS



Innovating political communication methods through Internet technology, gives the opportunity to connect people and provoke proactive policy development, by communicating and sharing strategies with key stakeholders. In line with the concept of political leadership, Internet communication strategies provide candidates and political parties a platform to showcase policy and strategy issues, and expand campaign financing.

The content and qualitative analysis of the research revealed a progressive change in political campaigning, by the introduction of Internet Political Communications. As a medium of interaction, the Internet has shown signs of being a method of effective and efficient political Marketing and political campaigning tool. The Internet provides the opportunity to socially exchange ideas, plans, and policies with citizens and concerned organizations while asking voters for help, not just for their vote; it provides feedback, while creating an online constituency, in engaging with future and undecided voters.

Political parties and candidates have the opportunity to connect with voters in their everyday life, in creating tools and showcasing political leadership in battleground regions. The Internet is not just another channel of communication, but it is a medium of interaction and learning; it is honest, creative, and it runs on a platform of issues and policies.

New developments concerning Internet Political Communications can be seen in the upcoming 2008 U.S. Presidential election, where political campaigning has picked up a buzz on the Internet, with future candidates and pressure groups, utilizing the platform to communicate ideas and future plans. There are many lessons to be learned, and new ideas to be explored and maybe followed upon; the Internet has a role in any future political campaign, the question is how it can be utilized in order to provide measurable political gains. Political communications have the opportunity to exploit Web 2.0 Internet technologies and create communication avenues with undecided voters or first time voters.

While the most progressive examples of Internet Political Communications come from the U.S., with political parties, candidates and political action committees utilizing the medium of the Internet, we can also acknowledge new and innovating examples in Europe, where some very excellent opportunities exist for Internet Communications not only in National, but local municipality or regional elections.


Thank you for reading through this abstract.

Vasileios Gkinopoulos
vasileiosg@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Μακρυά από την Ελλάδα και τους Έλληνες

Οι Έλληνες στην Εσπερία ψάχνουν αξιοπρέπεια, ευκαιρίες - αλλά και ένα καλό μισθό.  Γελάνε και παραπονιούνται, θυμούνται τη χώρα που γεννήθηκαν με πικρία. "Τι θα έκανα τώρα στην Ελλάδα ρε Βασίλη; Άνεργος θα ήμουν" μου λέει ένας φίλος. "Στην Ελλάδα δεν υπάρχει καμία ελπίδα, 800 ευρώ μισθός;" ένας άλλος. "Εδώ υπάρχει σύστημα, οι καλοί πάνε μπροστά και τέτοια". 
Όλοι θέλουν να γυρίσουν πίσω, αργά ή γρήγορα, γιατί για πολλούς η Εσπερία είναι δεύτερη επιλογή. 
"Θα κάτσω εδώ άλλα 5-6 χρόνια να βγάλω κάποια λεφτά, μετά θα γυρίσω - θα δούμε". "Δεν μπορώ να αφήσω τη δουλειά μου τώρα, σε λίγα χρόνια θα έχω ευκαιρία προαγωγής, και τα λεφτά είναι καλά". 
Έτσι λένε
Τους λείπει ο καλός καιρός, η οικογένεια τους, οι παραλίες, οι ταβέρνες, το φρέντο. Τους λείπουν και οι καλές τιμές, "ξέρεις που έχει φτάσει ένα καλό διαμέρισμα τώρα που μιλάμε; Μισό εκ για ένα δυάρι!". 
Δεν τους λείπει όμως καθόλου η ελληνική κοινωνία! 
Τα καλά της Ελλάδας έρχονται κα…

Καινοτόμα Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα!

Θες να γίνεις νέος επιχειρηματίας; Συγχαρητήρια! Δεν χρειάζεται να σκεφτείς λύσεις σε προβλήματα και να γράψεις επιχειρηματικά πλάνα και τέτοια, δεν χρειάζεται ούτε στρατηγική να υλοποιήσεις, ούτε κάποιο σχέδιο! 
Αυτό που χρειάζεται, είναι να ξέρεις από καλό κόπυ πεϊστ. Τι επιχείρηση θες να κάνεις; Τι θέλεις να καταφέρεις; Μάλιστα! Θα βρεις τι έχουν κάνει στο εξωτερικό, θα βρεις εκεί το σύστημα πως είναι, θα μάθεις το μπούσουλα ρε παιδί μου, θα κάνεις ένα καλό κόπυ πεϊστ, καλό όμως, και θα το προσαρμόσεις και λίγο, μη καρφωθείς, δήθεν στα ελληνικά πρότυπα ( λες και υπάρχουν) και θα φτιάξεις ένα φρανκενστάιν που θα το πλασάρεις ως καινοτομία - νεωτερισμό στην Ελλάδα.
Έπειτα θα είσαι και εσύ ένας επιχειρηματίας της νέας γενιάς, νεοφυείς! Καινοτομίες και τέτοια λέμε! Προχώ πράματα..
Τι; Θα κάτσεις να ξανα-εφεύρεις τον τροχό, τη πυρίτιδα και να ανακαλύψεις την Αμερική; Βλάκας είσαι; Θα κάτσεις να αυτοσχεδιάσεις και να σκεφτείς; Θα κάτσεις να προβληματιστεις για το τι και το πως; Όχι φίλε! Άρ…

Η Ελληνική Αγορά Ακινήτων

Πόσο μακρυά είμαστε από μια οργανωμένη αγορά ακινήτων; Μιλώντας με αρκετούς μεσίτες, οι περισσότεροι δεν λένε, δεν ξέρουν, η δεν θέλουν να ξέρουν τι συμβαίνει με την αγορά ακινήτων στην Ελλάδα. Έχω καταλήξει πως ο περισσότερος κόσμος δεν έχει την παραμικρή ιδέα. Οι τιμές των σπιτιών στις εφημερίδες είναι ενδεικτικές για το τι συμβαίνει. Ένας μεσίτης την προηγούμενη εβδομάδα μου είπε "Οι ιδιοκτήτες ζητάνε ότι θέλουν, ότι τους λείπει... εσύ θα φτιάξεις την αγορά;". Και αυτό είναι, με αυτήν την ατάκα ο μεσίτης προσπάθησε να μου πουλήσει την "πραγματικότητα" και μου ζήτησε να συμβιβαστώ με τις τιμές του πελάτη του-ιδιοκτήτη. 
Προσπαθώντας να με πείσει πως αγοράζοντας ένα διαμέρισμα κάνω μια επένδυση για το μέλλον, μου έδειξε μερικά σπίτια στα Νότια Προάστια της Αττικής.
Προβολή μεγαλύτερου χάρτη

Αν δεν μπορώ να φτιάξω την αγορά ακίνητων στην Ελλάδα, μπορώ να την καταλάβω για αυτό που είναι, και να κατανοήσω πως λειτουργεί προς το συμφέρον μου.
Η Αλήθεια είναι πως εάν δεν ε…